LilySlim Weight loss tickers

tisdag 1 februari 2011

Mitt nya liv

Morgonen började med stress (inget ovanligt egentligen). Jag o Maja skulle åka till tandläkarn. Maja va där när hon fyllde 3 men tjurskalle till unge vägrade öppna munnen då. men så härom veckan så sa hon helt plötsligt: Jag vill åka till tandläkaren.
Så mamman skyndade sej att ringa o boka tid - till både henne o mej.
Lillgumms va superduktig - jag va inte alls lika duktig. Jag hatar att gå till tandis! Dessutom så har jag fått sketamycke tandsten... Så hon va inge glá på mej. Men jag har liksom nästintill fobi för tandtråd. Livrädd att den ska fastna o aldrig lossna. Meeeeeen nu så börjar mitt nya tandtrådsliv...
Den 1 mars ska jag tebax igen för o göra mej fin i munnen =)
Det är inte bara munnen det värker i, plånboken skriker ju av smärta!!

Maja satt o klippte klippdockor (heter de så?)förut. Ja vad ska jag säga... det va inte det enda hon klippte i. Hennes nya fina byxor fick hon för sej att sätta saxen i! =/
Så nu ska husmor ta fram nål o tråd o roa sej med de en stund.



Barnen sover, ska strax gå upp o titta till dom innan jag vräker ner rövva i soffan o syr o inväntar HOUSE!!! Äntligen!

Inga kommentarer: