LilySlim Weight loss tickers

måndag 14 februari 2011

Jag ha varit sååå trött så jag inte ens orkat tryckt på on-knappen på datorn - därav inget uppdaterande från min sida!

Så vad har hänt på den senaste veckan då?
Jobba, jobba, jobba
renoverat hallen - blev huuuur snyggt som helst! Löööve it!
Pulat i Fritzepojken medicin
OLIVER fyllde 2 år i lördags!
LILIAN fyllde 39 år i söndags!
På söndag eftermiddag kom Ullis, Mats-Ola o Iza på fika. Trevligt!

Ja sen kom jag inte på nå mer som hänt...

Sitter på jobbet just nu med suddiga ögon. Är en skvätt orolig att det kommer bli ögoninflammation...
På onsdag är en ny dejt inbokad med Lollo (Hon nobbade mej igen! =) Tänk att jobbet ska gå före mej)
På fredag slutar jag tidigt o brassar förmodligen upp till Ånge. Vad tror du Elin, ska jag komma fredag eftermiddag eller lördag förmiddag? Och du! - kanske vi kan kolla film på fredag kväll? På lördag åker jag till Östersund för på söndag är det kalas för Freja.

6 kommentarer:

Sandra sa...

Fan va trevligt de hade varit att läsa " på söndag var vi och fiskade med ett gäng tok, vi hade skitatrevligt". Att jag skulle gå och bli sjuk just nu!!!!! Hoppas du klarar dig från ögoninfl. inte skoj de.
Ja just de Lilian fyllde 39....vilket jäkla party de blir nästa år!!!!! Kram på re!!

Märta sa...

Akta så du inte svimmar nu!!!! jag skriver!! hahaha O dina armar e super fina!!! Kram

Cattis sa...

Hej lillhuggarn! Hittade just lappen i fickan!! :-)
Kul att du fick mig att hitta hit till dig!! Bra att du jobbar så du kan fylla på mobilkortet, hehehe!
Kram!

Jessica sa...

Bra att veta att du kommer till oss :) HAR DU HITTAT NÅGON TINGELINGDOCKA??????

Anonym sa...

Jag vill oxå träffa dig! :)
Beaaaa

Anonym sa...

lillhuggarn...hahahaaha lillhugg heter on ju mamman