LilySlim Weight loss tickers

torsdag 24 februari 2011

Jag lever...om ni ha saknat mej...

Igår va till Sandra, Henning o Molly. Där fick vi go´fika o hade trevligt! Nån timme efter vi fikat skulle jag värma grötvatten till Arvid. Öppnade micron o ser ett fat med bullar. Haha - nån hade visst glömt dom. Det hade suttit finfint med en bulle!


Toksöt Henning

Två små busfrön
Maja lekte fotograf o Molly va modell!

SuraSandra ville inte va med på bild men jag lyckades! =)
Fast du hade ju kunna sett liiiite gladare ut...



Idag har Arvid ätit köttbullar & potatis!


Mums!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Ha ha ha, ja jag måste vara den yraste människa som finns =) Nästa gång du kommer lovar jag bullar!!!!
Fy fasen va glad och trevlig jag ser ut på fotot, surkärring =) De var jätte skoj att ni kom och hälsa på, de gör vi om!!!!! KRAM

Anonym sa...

Kul me uppdat :-) Va långt hår hon fått Maja! Hoppas allt är bra me er! Kram J

Märta sa...

men jag tyckte sandra va söt som sur...