LilySlim Weight loss tickers

torsdag 3 mars 2011

Cräääjsyyy!

Jahapp, vad har hänt idag då? Inte mycke. Städning och tvättning stod på schemat så det e klart! Känns så underbart skönt när huset är fräscht!
Nu sitter jag här o slappar bort tiden i väntan på karln.

Imorn bär det av till Alby. Jag ska hälsa på Elin o Oliver, prinsen ska få sina paket ju! Åsså ska jag gratta syrran, även där kommer jag med paket!
Och sen tror jag att det blir AfterWork med syrran o karln hennes. Ska bli mysigt att få umgås lite!
Sen brassar jag hem på kvällen med både lillbrorsan o skoter med mej!

Jo - är det nån som är sugen på en vovve? Fritz bortskänkes! Jag blir gaaaleeeen! Inne springer han runt o gnyr o gnäller heeeeeela dagarna. Så då sätter jag fast han ute, och där sitter han o ylar! Det måste va "kastreringschipet" som spökar...

Go´Natt

Inga kommentarer: